این عکس مشترک از محمدمهدی کرمی و سید محمد حسینی متهمان ردیف اول و دوم پرونده شهادت روح الله عجمیان، شهید امنیت در دادگاه رسیدگی به پرونده ثبت شده است. در این تصویر هر دو کنار هم در این ردیف نشسته اند.

اعدان

به گزارش همشهری آنلاین - محمد مهدی کرمی و سیدمحمد حسینی، به عنوان عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.

مرکز رسانه قوه قضائیه در اینباره نوشته است که دوازدهم آبان ماه بود که تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اغتشاشات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزاد راه کرج – قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مامورین کردند.

در حوادث این روز، سیدروح‌الله عجمیان یکی از حافظان امنیت مظلومانه به شهادت رسید.

کد خبر 733006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار عکس‌خبر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • فرامرز طهرانی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 8
    اگر تربیت خانوادگی و تربیت جامعه در مجامع آموزشی و پرورشی ما از پایه درست بود فرزندان ما به بیراهه و سقوط در منجلاب های اوباش واراذل وغفلت از انسانیت ومردانگی ومعرفت وخدا شناسی نمی رفتن ودچار نمی‌شدن .که سرانجام آنها به چنین قساوتی ختم ودر نهایت به چوبه دار ختم شود .وآنچه مایه تأسف عمیق است که ریشه های این وحشی‌گری و قساوت قلب در کجا و چگونه انجام پذیرفته که یک انسان حاضر شود چون وحشیان وبدوی های بیابان گرد واقوام بی فرهنگ چنین عمل وحشیانه وغیر انسانی را با یک همنوع بکند این کارها ریشه در تربیت نا صحیح وذهن بیمار مرتکبین دارد بماند سو استفاده معاندین و مشوقین چنین اعمالی که در آلبانی و تل آویو و برلین ولندن وواشینگتن وریاض راحت نشسته اند واز برادر و خواهر کشی جوانان ما لذت می برن
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    2 5
    هزار بار اعدام